"ХТО ВОЛОДІЄ ІНФОРМАЦІЄЮ, ТОЙ ВОЛОДІЄ СВІТОМ"

Рубрики

пʼятницю, 7 квітня 2023 р.

«Здоров'я –найдорожчий скарб»

    7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. Вперше святкування Всесвітнього дня здоров'я відбулося в 1950 році. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя і боротьба з поширенням різних захворювань.

      До  уваги читачів в бібліотеці представлено книжкову виставку – пораду «Здоров'я – найдорожчий скарб». Здоров’я – це безцінне багатство людини, від якого залежить вся її життєдіяльність. Ніякі досягнуті цілі в житті не приносять повного щастя, якщо немає здоров’я. Тому дуже важливо вести здоровий спосіб життя, не дивлячись на вік.  Книги, представлені на книжковій виставці, допоможуть вам зберегти  здоров'я з молоду і до поважного віку. Ласкаво просимо до бібліотеки.



Немає коментарів:

Дописати коментар