"ХТО ВОЛОДІЄ ІНФОРМАЦІЄЮ, ТОЙ ВОЛОДІЄ СВІТОМ"

Рубрики

середу, 9 червня 2021 р.

                            «Письменник з мужнім і чутливим серцем»

        10 червня виповнюється 70 років від дня народження   Василя  Миколайовича Шкляра,   одного із найвідоміших і найбільш читаних сучасних українських письменників. Деякі літературні оглядачі називають його «батьком українського бестселера». Роботи В. Шкляра перекладено англійською, болгарською, вірменською, шведською, словацькою, російською мовами тощо. Популярність як письменника прийшла лише у 1999 році з виходом  роману «Ключ», який зібрав низку нагород та був неодноразово перевиданий у різноманітних українських видавництвах. Це був перший твір автора після тривалої паузи — з початку 1990 років. Володар премій Коронація слова, Золоте перо, лауреат Шевченківської премії.  З 1978 року член Спілки письменників України, з 1999 Асоціації українських письменників.

       До цієї дати у відділі обслуговування юнацтва та дорослих читачів представлено книжкову виставку-рекомендацію «Письменник з мужнім і чутливим серцем». Василь Шкляр – гордість нашої сучасної літератури, за словами самого автора, найкраща для нього премія – «це прихильність моїх читачів. Те, що мої романи мають найширший попит, вони найкраще продаються, і це для мене найвища винагорода. Я понад усе ставлю інтерес свого читача, якого я люблю, а він мені платить тим же». Ці книги ви можете знайти та прочитати у нашому фонді. Запрошуємо до приємного читання!!!





Немає коментарів:

Дописати коментар